Ēnu diena
UZŅĒMUMA DATI
Preiļu novada dome
Raiņa bulvāris 19
PAR UZŅĒMUMU
Pašvaldība - Preiļu novada dome
NOZARE
Pašvaldība
PAPILDUS

Uzņēmuma vakances

Profesija
Uzņēmums
Preiļu novada dome

Labklājības pārvaldes Dienas centra vadītājs

Preiļu novada Labklājības pārvaldesDienas centrs

Dienas centra mērķis ir nodrošināt dienas laikā sociālās rehabilitācijas pakalpojumus, sociālo prasmju attīstību, izglītošanu un brīvā laika pavadīšanas iespējas mērķauditorijām, kuras apmeklē Dienas centru.

Dienas centru var apmeklēt sekojošas mērķauditorijas:

Pirmspensijas vecuma personas; Pensijas vecuma personas Māmiņas ar bērniem Personas ar funkcionāliem traucējumiem; No psihoaktīvām vielām atkarīgās personas; Trūcīgās un maznodrošinātās personas; Un citas sociāli mazaizsargātās mērķgrupas.

Dienas centrā ir iespēja uzturēties jauniešiem ar īpašām vajadzībām no plkst. 8:00 līdz 17:00.

Jaunieši ar īpašām vajadzībām audzē stādus, gatavo dažādus ēdienus, kā arī pilnveidojas radoši.

Dienas centrs apmeklētājus pieņem katru dienu no plkst. 14:00 līdz 17:00, šajā laikā kāda no mērķauditorijām darbojas radoši.

Preiļu novada dome

Finanšu analītiķis, ekonomists

Preiļu novada domes finanšu analītiķes:

Broņislava Savicka

Jolanta Gžibovska

Koordinē finanšu plūsmu pašvaldības administrācijā un novada iestādēs. Plāno, koriģē un veido pašvaldības budžetu. Seko finanšu lietderīgai un plānveidīgai izmantošanai.

 

Preiļu novada dome

Speciālists mājokļu jautājumos

Koordinē pašvaldības dzīvokļus, kā arī sociālos dzīvokļus. Veic saziņu ar to iemītniekiem. 

Seko mājokļu fonda izmaiņām novadā un pilsētā. 

Preiļu novada dome

Autobusa vadītājs

Lietot darba pienākumu pildīšanai nodoto transportlīdzekli atbilstoši tā nozīmei.

Veikt skolēnu pārvadāšanu atbilstoši apstiprinātam grafikam.

Veikt precīzu transportlīdzekļa maršrutu, nobraukuma kilometru, degvielas patēriņa daudzuma un pakalpojuma saņēmēja uzskaiti un atspoguļošanu transportlīdzekļa ceļazīmē.

Ievērot ceļu satiksmes, darba drošības un citus saistošos noteikumus.

 

Preiļu novada dome

Transporta daļas vadītājs

Transporta daļas vadītājs - Ilmārs Ivdris.

 

Koordinē un vada transporta daļas darbu. 

Koordinē transporta vienību tehnisko stāvokli, koordinē transporta grafiku un šoferu darbu.

 

Preiļu novada dome

Noformēšanas māksliniece

Noformēšanas māksliniekces pamatpienākumi :

veidot vizuālo māksliniecisko noformējumu Preiļu pilsētā un domes telpās, kā arī pasākumu norises vietās, veikt reklāmas materiālu izstrādi, maketēšanu un sagatavošanu.

Preiļu novada dome

Sabiedrisko attiecību speciālists

Sabiedrisko attiecību speciāliste Maija Paegle.

Mājas lapas satura redaktore Ilona Vilcāne.

Sabiedrisko attiecību speciālists palīdz valsts un privātiem uzņēmumiem, un sabiedriskām organizācijām veidot un uzturēt pozitīvu uzņēmuma/organizācijas publisko tēlu. Sabiedrisko attiecību speciālists izstrādā un īsteno rīcības programmas, kurās paredzēta uzņēmuma vadītāju tikšanās ar sabiedrības pārstāvjiem – viņš norunā un organizē šīs tikšanās, palīdz izstrādāt kompānijas amatpersonu runas dažādiem pasākumiem. Sabiedrisko attiecību speciālists bieži pārstāv savus darba devējus sabiedriskos projektos vai sarunās ar masu medijiem, plāno dažādas (arī preses) konferences, kā arī piedalās uzņēmuma labdarības vai sponsorēšanas pasākumu organizēšanā un to atspoguļošanā, piemēram, presē vai TV. Sadarbojoties ar masu medijiem, viņš gatavo informāciju un preses relīzes, tajās pozitīvi atspoguļojot uzņēmuma viedokli un koptēlu. Sabiedrisko attiecību speciālista ikdienas darbā ietilpst runu sagatavošana un nolasīšana, piedalīšanās sanāksmēs un sabiedrisku pasākumu apmeklēšana, kā arī informācijas atjaunošana uzņēmuma mājas lapā. Viņš piedalās arī uzņēmuma vizuālā tēla izveidē vai mainīšanā, organizējot uzņēmuma prezentācijas materiālu, reklāmas izstrādi, piemēram, vizītkartes, bukletus, suvenīrus ar uzņēmuma simboliku, plakātus. Sabiedrisko attiecību speciālists izstrādā komunikāciju plānu dažādu krīžu situāciju risināšanai, kas saistītas ar uzņēmuma pozitīva tēla saglabāšanu. Viņš nepieļauj tās saasināšanos, ko šādās situācijās varētu izraisīt kļūdaina un neefektīva atbildīgo personu saskarsme ar medijiem, uzņēmuma darbiniekiem vai sadarbības partneriem. Izstrādājot reaģēšanas plānu, sabiedrisko attiecību speciālists ņem vērā visus iespējamos jautājumus, kas varētu rasties krīzes brīdī. Piemēram, ja pārtikas ražotāja produkts, stāvot veikala plauktos, ir sabojājies, sabiedrisko attiecību speciālistam jābūt gatavam atbildēt uz žurnālistu jautājumiem, kāpēc tas tā noticis un vai, piemēram, visi konkrētā ražotāja produkti būs veci. Jautājumi var rasties visdažādākie, tāpēc viņam vienmēr jābūt gatavam uz tiem atbildēt tā, lai neciestu nedz pircējs, nedz ražotāja zīmols. Sabiedrisko attiecību speciālists veido arī uzņēmuma iekšējās komunikācijas attiecības. Viņa pienākumos var ietilpt uzņēmuma avīzes veidošana, kopīgu formālu un neformālu pasākumu organizēšana (piemēram, sporta spēles, jubilejas). Viņš nodrošina informācijas apriti starp vadību un darbiniekiem, kopā ar kvalitātes vadītāju un/vai personāla vadītāju gādā, lai darbinieki būtu informēti par visu uzņēmumā notiekošo.

Preiļu novada dome

Mājas lapas satura redaktore

Mājaslapas administrators veido mājaslapas struktūru, nosaka, kādas nodaļas un apakšnodaļas būs tajā atrodamas, seko līdzi visiem procesiem mājaslapā un rūpējas, lai tās lietotāji varētu viegli atrast vēlamo informāciju. Lai būtu saprotams, kurš un kādas pārmaiņas mājaslapā drīkst veikt, tās administrators administrē lapas lietotājus – veido viņu kontus, nosaka, ar kuriem apgabaliem konkrētais lietotājs var strādāt, vai viņš ir tiesīgs informāciju tikai ievadīt vai arī to publicēt. 

Pēc vajadzības pilda arī sabiedrisko attiecību speciālista pienākumus.

 

Preiļu novada dome

Apmeklētāju pieņemšanas un informācijas centra speciāliste

Apmeklētāju pieņemšanas un informācijas centra speciāliste Anna Bulmeistere. 

 

Koordinē pašvaldības dokumentācijas apriti, pieņem un konsultē apmeklētājus par viņiem interesējošiem jautājumiem. Strādā ar dokumentāciju, lietvedību, iekšējo dokumentu aprites informācijas tīklu.

 

Darbs ar cilvēkiem un papīriem.

:)

 

Preiļu novada dome

Attīstības daļas vadītājs

Attīstības daļas vadītājs Elita Jermolajeva.

Vada attīstības daļas darbiniekus un koordinē pašvaldības projektu norisi.

Projektu vadītājs izstrādā projekta priekšlikumu, nosakot projekta mērķi (piemēram, izgatavot profesiju aprakstu katalogu profesionālās orientācijas mērķiem, izstrādāt un realizēt bērnu rotaļu laukuma projektu), projektam nepieciešamo laiku, atsevišķo posmu izpildes termiņus, izmaksas un iespējamos riskus. Viņš organizē projekta realizētāju grupu, nodrošina projektā iesaistīto sadarbību un projekta sekmīgu realizāciju. Nepieciešamības gadījumā viņš plāno projekta publicitāti. Pirms projekta uzsākšanas projektu vadītājs veic projekta finansiālo analīzi, lai noteiktu iespējamos ieguvumus vai zaudējumus no tā, kā arī analizē projekta riskus (izvērtē tā vājos posmus, kas varētu apdraudēt kādu projekta posmu vai visu projektu, piemēram, inflācijas (cenu kāpuma) dēļ vairs nevarēs iegādāties nepieciešamos materiālus par projektam atvēlētajiem finansu resursiem). Lai varētu uzsākt projekta īstenošanu, viņš organizē projekta komandu, nosakot projekta dalībnieku lomas un sistēmu, kā projektā iesaistītie savā starpā sazināsies. Projektu vadītājs sadala darba uzdevumus starp projektu komandas dalībniekiem, izstrādā pienākumu un atbildību shēmu (kam kas jādara un par ko kurš ir atbildīgs), kā arī nosaka, kāda būs projekta informācijas un dokumentu aprites kārtība (piemēram, informācija tiks nodota ar tālruņa, e-pasta, faksa palīdzību). Vadot projekta komandas dalībniekus, ļoti būtiska nozīme ir komandas dalībnieku savstarpējo attiecību veidošanai, kā arī dalībnieku karjeras plānošanai projektā. Kad projekts ir sācies, projektu vadītājs uzrauga tā īstenošanas gaitu, nosakot atskaites punktus kādas projekta sastāvdaļas veikšanas laikā (piemēram, katra mēneša 1. datumā tiek izvērtēts, cik no konkrētā darba jau paveikts, kas vēl būtu jādara) un organizē un vada regulāras darba grupas apspriedes, novērtē un analizē šīs sapulces, izvērtē sasniegtos rezultātus, radušās konfliktsituācijas. Gadījumā, ja tiek novērotas nobīdes no projekta izpildes plāna vai projektā ir nepieciešams ieviest izmaiņas, projektu vadītājs projektu pārplāno vai ievieš tajā ar izmaiņām saistītās darbības. Lai nodrošinātu to, ka projekts tiks īstenots laikā, iekļaujot plānotās darbības un nepārsniedzot izmaksas, projektu vadītājs sastāda dažādus projekta plānus (darbu izpildes, projekta gaitas un termiņu, personāla resursu, materiālo resursu, izmaksu, finanšu, kvalitātes), pēc kuriem viņš vadās visu projekta izpildes laiku. Svarīga loma projektu vadītājam ir projekta krīzes vai konfliktu situācijās, kurās viņš izstrādā pasākumus šo situāciju likvidēšanai un turpmākai vadībai. Nereti projektu vadītājs pats arī slēdz līgumus ar piegādātājiem un partneriem, vienojoties par izdevīgākajiem noteikumiem, materiālu vai darbu izpildes termiņiem, kvalitātes kritērijiem un iespējām. Projekta izpildes gaitā projektu vadītājs izstrādā projekta dokumentāciju – raksta projekta starpatskaites, gala atskaites, kā arī dokumentē un noformē ienākošos un izejošos dokumentus un vēstules.

Preiļu novada dome

Projektu vadītājs, projektu koordinators

Projektu vadītājs izstrādā projekta priekšlikumu, nosakot projekta mērķi (piemēram, izgatavot profesiju aprakstu katalogu profesionālās orientācijas mērķiem, izstrādāt un realizēt bērnu rotaļu laukuma projektu), projektam nepieciešamo laiku, atsevišķo posmu izpildes termiņus, izmaksas un iespējamos riskus. Viņš organizē projekta realizētāju grupu, nodrošina projektā iesaistīto sadarbību un projekta sekmīgu realizāciju. Nepieciešamības gadījumā viņš plāno projekta publicitāti. Pirms projekta uzsākšanas projektu vadītājs veic projekta finansiālo analīzi, lai noteiktu iespējamos ieguvumus vai zaudējumus no tā, kā arī analizē projekta riskus (izvērtē tā vājos posmus, kas varētu apdraudēt kādu projekta posmu vai visu projektu, piemēram, inflācijas (cenu kāpuma) dēļ vairs nevarēs iegādāties nepieciešamos materiālus par projektam atvēlētajiem finansu resursiem). Lai varētu uzsākt projekta īstenošanu, viņš organizē projekta komandu, nosakot projekta dalībnieku lomas un sistēmu, kā projektā iesaistītie savā starpā sazināsies. Projektu vadītājs sadala darba uzdevumus starp projektu komandas dalībniekiem, izstrādā pienākumu un atbildību shēmu (kam kas jādara un par ko kurš ir atbildīgs), kā arī nosaka, kāda būs projekta informācijas un dokumentu aprites kārtība (piemēram, informācija tiks nodota ar tālruņa, e-pasta, faksa palīdzību). Vadot projekta komandas dalībniekus, ļoti būtiska nozīme ir komandas dalībnieku savstarpējo attiecību veidošanai, kā arī dalībnieku karjeras plānošanai projektā. Kad projekts ir sācies, projektu vadītājs uzrauga tā īstenošanas gaitu, nosakot atskaites punktus kādas projekta sastāvdaļas veikšanas laikā (piemēram, katra mēneša 1. datumā tiek izvērtēts, cik no konkrētā darba jau paveikts, kas vēl būtu jādara) un organizē un vada regulāras darba grupas apspriedes, novērtē un analizē šīs sapulces, izvērtē sasniegtos rezultātus, radušās konfliktsituācijas. Gadījumā, ja tiek novērotas nobīdes no projekta izpildes plāna vai projektā ir nepieciešams ieviest izmaiņas, projektu vadītājs projektu pārplāno vai ievieš tajā ar izmaiņām saistītās darbības. Lai nodrošinātu to, ka projekts tiks īstenots laikā, iekļaujot plānotās darbības un nepārsniedzot izmaksas, projektu vadītājs sastāda dažādus projekta plānus (darbu izpildes, projekta gaitas un termiņu, personāla resursu, materiālo resursu, izmaksu, finanšu, kvalitātes), pēc kuriem viņš vadās visu projekta izpildes laiku. Svarīga loma projektu vadītājam ir projekta krīzes vai konfliktu situācijās, kurās viņš izstrādā pasākumus šo situāciju likvidēšanai un turpmākai vadībai. Nereti projektu vadītājs pats arī slēdz līgumus ar piegādātājiem un partneriem, vienojoties par izdevīgākajiem noteikumiem, materiālu vai darbu izpildes termiņiem, kvalitātes kritērijiem un iespējām. Projekta izpildes gaitā projektu vadītājs izstrādā projekta dokumentāciju – raksta projekta starpatskaites, gala atskaites, kā arī dokumentē un noformē ienākošos un izejošos dokumentus un vēstules.

Preiļu novada dome

Nodokļu (nodevu) administrators

Nodokļu (nodevu) administrators.

 

Nodokļu aprēķins, koordinēšana, iedzīvotāju informēšana, nodokļu iekasēšana.

 

Preiļu novada dome

Domes priekšsēdētāja vietnieks

Preiļu novada priekšsēdētājas vietnieks Juris Želvis.

 

juris.zelvis@preili.lvApmeklētājus pieņemtrešdienās plkst. 14.00 - 17.00(novada domes 32. kabinetā)

 

Preiļu novada dome

Preiļu novada domes izpilddirektors

Preiļu novada domes izpilddirektors Vladimirs Ivanovs.

 

Pienākumi:

Uzturēt komunikāciju ar Preiļu novada pašvaldības iestādēm un nodaļām, veicināt un sekmēt tās darbību. Plānot, konsultēt, vadīt un koordinēt Preiļu novada pašvaldības saimniecisko darbību. Nodrošināt un sekmēt kvalitatīvas un efektīvas informācijas sniegšanu Novada domei un oficiālām iestādēm par Preiļu novada pašvaldības darbību. Organizēt novada teritorijas attīstības programmas projekta, teritorijas plānojuma, publiskā pārskata un budžeta projekta izstrādi un iesniedz tos apstiprināšanai domei; u.c.

Preiļu novada dome

Tehniskās daļas vadītājs

Tehniskās daļas vadītājs Jānis Skutelis. Tehniskās daļas speciālisti.

Tehniskās dokumentācijas veidošana un saskaņošana. Darbs ar darbu veicējiem, darba kontrole. Tehniskā uzraudzība. 

Tehnisko lietu koordinēšana pašvaldībā - transports, ceļi, remonti utt.

 

Preiļu novada dome

Preiļu novada pašvaldības policija

Preiļu novada pašvaldības policija.

 

Pašvaldības policija ir apbruņota militarizēta pašvaldības institūcija, kuras pienākums ir aizsargāt personu dzīvību, veselību, tiesības un brīvības, īpašumu, sabiedrības un valsts intereses no noziedzīgiem un citiem prettiesiskiem apdraudējumiem.

 

Preiļu novada dome

Preiļu novada domes priekšsēdētāja

Preiļu novada domes priekšsēdētāja Maruta Plivda

Biedrības „Savai skolai” valdes locekleBiedrības „Sabiedriskais centrs "Līči"” valdes priekšsēdētāja

Iedzīvotāju pieņemšana: otrdienās plkst. 14.00 - 17.00, Preiļu novada dome, Raiņa bulvāris 19, Preiļi, 2.stāvs, 30. kabinets   

E-pasts: maruta.plivda@preili.lv 

 

Preiļu novada dome

Pašvaldības sekretāre

Pašvaldības sekretāre Vita Skrinda.

Galvenie darba pienākumi:•    sagatavot domes sēžu darba kārtības projektus;•    protokolēt domes sēdes un tehniski noformēt domes sēžu protokolus;•    informēt deputātus par domes sēdēm un to darba kārtību;•    veikt komiteju un komisiju darba laika uzskaiti;•    sagatavot un izsniegt domes sēžu protokolu izrakstus un lēmumu norakstus;•    veikt visas likumā „Par pašvaldībām“ noteiktās darbības, kas saistītas ar domes sēdē pieņemto saistošo noteikumu stāšanos spēkā;•    administrēt domes priekšsēdētāja e-pastu;•    noformēt, izdrukāt un nodot parakstīšanai vadībai darbinieku sagatavotās nosūtāmās vēstules un pēc parakstīšanas nosūtīt attiecīgajam adresātam;•    uzglabāt domes sēžu lēmumu izrakstus;•    uzglabāt līdz nodošanai arhīvā domes sēžu, komitejas sēžu un komisiju sēžu protokolus.

Preiļu novada dome

Juridiskās daļas vadītājs, jurists

Juridiskās daļas vadītājs Aldis Džeriņš.

Juridiskā daļa.

 

Juristu (juriskonsultu) bieži vien dēvē par uzņēmuma seju, jo tieši šīs profesijas pārstāvis ir atbildīgs par uzņēmuma interešu pārstāvēšanu valsts varas orgānu, tiesībaizsargājošās un citās iestādēs. Viņa primārais pienākums ir aizsargāt uzņēmuma tiesiskās un, galvenais, likumīgās intereses, kontrolēt pareizu dokumentu sastādīšanu uzņēmumā, konsultēt sarežģītos tiesību jautājumos.

 

 

 

Preiļu novada dome

Personāla speciālists

Personāla speciāliste Anita Kairāne.

Personāla atlases speciālists piesaista un atlasa uzņēmumam nepieciešamos darbiniekus. Sadarbojoties ar uzņēmuma nodaļu vadītājiem, personāla atlases speciālists noskaidro, kādas ir vakances, un izvēlas katras vakances aizpildīšanai piemērotāko kandidātu meklēšanas veidu (piemēram, sludinājumi uzņēmuma iekšienē, darba sludinājumi laikrakstos vai interneta portālos, sadarbība ar personāla atlases kompānijām, sludinājumu izvietošana mācību iestādēs, darbinieku pārvilināšana no citiem uzņēmumiem (headhunting)). Personāla atlases speciālists izveido un publicē darba sludinājumu saskaņā ar vakantā amata darba aprakstu – iekļauj sludinājumā amata aprakstu un pienākumus, prasības kandidātiem un ieguvumus, ko cilvēks saņemtu, piesakoties šim amatam. Pēc tam personāla atlases speciālists apkopo visus saņemtos pieteikumus (iesniegtos CV un pieteikuma vēstules), izvērtē kandidātu atbilstību vakancei un organizē atlases intervijas ar piemērotākajiem kandidātiem. 

 

Preiļu novada dome

Nekustamā īpašuma daļas vadītājs

Nekustamā īpašuma daļas vadītājs.

Nekustamā īpašuma speciālists nodarbojas ar nekustamo īpašumu (zemes, ēku) pirkšanu un pārdošanu, iznomāšanu, kā arī ar izsoļu organizēšanu un citiem ar nekustamo īpašumu saistītiem pašvaldības darījumiem.

 

Preiļu novada dome

Darba aizsardzības speciālists

 

Darba aizsardzības speciālists darbā: - veido darba aizsardzības sistēmu un rūpējas par tās uzturēšanu uzņēmumā (piemēram, uzrauga, lai būtu izgatavoti evakuācijas plāni, izvietotas drošības zīmes, ugunsdrošības aparāti utt.); - organizē darba vides iekšējo uzraudzību; - regulāri pārbauda darba vietas, vai tās atbilst normatīvajiem dokumentiem, piemēram, vērtē, kāds tajās ir apgaismojums, troksnis, vibrācija u.c.; - veic drošības pārbaudes un uzrauga, lai ugunsdrošība, ķīmisko vielu un ķīmisko produktu drošība, bīstamo iekārtu drošība uzņēmumā atbilstu valstī noteiktajām drošības prasībām; novērtē darba vides riskus un nosaka pasākumus, kā šos riskus samazināt vai novērst; - nosaka noteikumus drošai darbu veikšanai, organizē un apmāca darbiniekus darba aizsardzībā, tostarp, kā rīkoties ārkārtas situācijās (ugunsgrēkā, nelaimes gadījumā); ja noticis nelaimes gadījums, izmeklē to; - organizē darbinieku obligātās medicīniskās veselības pārbaudes; rūpējas, lai darba vietā būtu medicīniskie materiāli, ar ko sniegt pirmo palīdzību nelaimes gadījumā cietušajiem; - nosaka un izvēlas individuālos aizsardzības līdzekļus (piemēram, darba apģērbu, ādas tīrīšanas un aizsardzības līdzekļus), kā arī drošības zīmes un plakātus; - sakārto un uztur darba aizsardzības dokumentus (bīstamo iekārtu dokumentāciju, speciālistu apliecības, darba aizsardzības instruktāžas žurnālus u.c.) atbilstoši noteiktajām prasībām valstī.

Preiļu novada dome

Kultūras centra vadītājs

Kultūras centra vadītājs Guntis Skrimblis.

-Centra vadītājs ir struktūrvienības Preiļu kultūras nams vadītājs

- Organizēt Centra darbu un atbildēt par Centra darbību kopumā.

- Organizēt un koordinēt struktūrvienību savstarpējo sadarbību, apstiprināt Centra struktūrvienību nolikumus, noteikt to darba virzienus un uzdevumus.

- Izstrādāt un iesniegt Domei Centra darbības un attīstības plānu nākamajiem četriem gadiem, perspektīvo plānu nākamajam gadam, kā arī kalendāros mēneša darba plānus, Domes noteiktajā termiņā

- Izstrādāt un iesniegt Domē Centra budžeta projektu.

- Bez īpaša pilnvarojuma pārstāvēt Centru un tā vārdā slēgt līgumus ar juridiskām un fiziskām personām.

- Pieņemt darbā un atbrīvot no darba Centra darbiniekus saskaņā ar LR normatīvo aktu prasībām.

- Dot rīkojumus Centra amatpersonām un darbiniekiem.

- Apstiprināt Centra iekšējās kārtības u.c. noteikumus.

- Normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā rīkoties ar Centra materiālajām vērtībām un finansu līdzekļiem. - Pilnvarot amatpersonas u darbiniekus pārstāvēt Centru valsts un pārvaldes institūcijās, uzņēmumos un organizācijās, kā arī privātajos uzņēmumos.

- Atbilstoši pieprasījumam sniegt pārskatus u atskaites par Centra darbu Domei.

- Organizēt Domes lēmumu un rīkojumu izpildi.

- Izveidot darboties spējīgu un saliedētu kultūras darbinieku komandu. 

 

Preiļu novada dome

kultūras metodiķis, kultūras pasākumu organizators

Organizēt un vadīt kultūras darbu novadā.

Organizēt un koordinēt novada pašvaldības iestāžu, Valsts institūciju, dažādu organizāciju, struktūrvienību savstarpējo sadarbību kultūras jomā.

Aktivizēt, padarīt atraktīvu un interesantu kultūras dzīvi Preiļu novadā.

Veidot un nostiprināt Preiļu novada tradīcijas, organizēt valstī atpazīstamus ar Preiļu novadu saistītus pasākumus.

Sadarboties ar citu pilsētu, novadu tautas mākslas kolektīviem un kultūras iestādēm.

Sadarbībā ar Domi un tās komitejām un komisijām veidot Centra budžetu, kā arī risināt visus ar kultūras dzīvi saistītos jautājumus.

 

Preiļu novada dome

Uzņēmējdarbības konsultante.

 

Preiļu novada Uzņēmējdarbības centrs

Preiļu novada Uzņēmējdarbības centrs (turpmāk PNUC)  ir Preiļu novada domes izveidota Attīstības daļas sastāvdaļa.

PNUC darbības mērķis ir veicināt uzņēmējdarbības attīstību un jaunu uzņēmumu veidošanos Preiļu novadā, veicinot inovatīvu ar paaugstinātu pievienoto vērtību produktu un pakalpojumu izveidi.

PNUC uzdevumi:

materiāli tehniskās bāzes nodrošināšana; juridiskās adreses nodrošināšana jaunajiem uzņēmējiem; atbalsta pakalpojumu (konsultācijas par Eiropas Savienības fondu un Latvijas Hipotēku un zemes bankas programmu pieejamību, apmācības, mārketinga aktivitātes u.c.) nodrošināšana; konsultatīvs atbalsts piemērotu industriālo zonu atrašanā potenciāliem investoriem un uzņēmējiem; inovācijas veicināšana; pieredzes apmaiņas organizēšana.

PNUC  mērķauditorija: jaunieši – skolēni, studenti, augstskolu beidzēji;potenciālie un esošie uzņēmēji (mikrouzņēmumi, mazie un vidējie uzņēmumi, lielie uzņēmumi);potenciālie investori;vispārējo un profesionālo izglītības iestāžu ekonomikas pasniedzēji;iedzīvotāji, kurus interesē uzņēmējdarbības uzsākšana;pašvaldību speciālisti u.c.

Kontaktinformācija:

Uzņēmējdarbības konsultante Ineta LiepnieceMob.26636243e-pasta adrese:  ineta.liepniece@preili.lvKooperatīva iela 6, (3.stāvs), Preiļi