Ēnu diena

Vērtējums:

UZŅĒMUMA DATI
TELE2 SIA
Dēļu iela 5, Rīga
PAR UZŅĒMUMU
Puse Latvijas iedzīvotāju ir izvēlējušies Tele2 kā savu mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēju, padarot Tele2 par vadošo mobilo sakaru operatoru Latvijā balss klientu skaita ziņā! Latvijas mobilo sakaru tirgū Tele2 ienāca 2000. gada 7. oktobrī, kad vairāk nekā 10 valstīs sekmīgi strādājošs liels, starptautisks telekomunikāciju uzņēmums Tele2 AB grupa gandrīz vienlaicīgi ar līdzīgiem darījumiem abās pārējās Baltijas valstīs iegādājās vietējos mobilo sakaru operatorus, lai attīstītu tos par nopietniem tirgus dalībniekiem. 18 darbības gadu laikā Tele2 ir kļuvis par klientiem bagātāko un uzslavētāko mobilo sakaru operatoru, kā arī par vienu no produktīvākajiem un pelnošākajiem uzņēmumiem Latvijā un Baltijā. Savukārt Zelta Zivtiņa joprojām ir viens no mīlētākajiem zīmoliem valstī, un nepārspēts līderis mobilo sakaru priekšapmaksas segmentā, kas piedāvā maksāt arī ar rēķinu. Mūsu 230 darbinieki arī turpmāk ir apņēmīgas pilni nodrošināt klientiem tikai pašu labāko!
NOZARE
Bezvadu telekomunikācijas pakalpojumi
PAPILDUS

Uzņēmuma vakances

Profesija
Uzņēmums

Radio tīkla nodaļas vadītājs

Šajā amtā mēs plānojam bāzes staciju atrašanās vietas, to konfigurācijas, ieviešam to tīklā. Ikdienā sekojam līdzi tīkla darbības parametriem, mēram to un tā tālāk. Ēnu dienā pastāstīšu par mobilo tīklu 2G-5G, parādīšu bāzes staciju dabā un nedaudz iepazīstināšu ar tiem rīkiem un programmām, ko lietojam. Piesakies!

Minimālais vecums: 15

Vietu skaits: 3

Adrese: Dēļu iela 5

Mazumtirdzniecības Direktors

Mazumtirdzniecības direktora galvenie pienākumi ir izveidot un īstenot mazumtirdzniecības attīstības stratēģiju, nodrošinot pārdošanas un klientu apkalpošanas mērķu izpildi. Manā atbildībā ir vadīt un motivēt efektīvu un profesionālu mazumtirdzniecības komandu. Aktīvi strādāt pie Tele2 klientu centra koncepta. Rūpēties par darbinieku klientu labsajūtu Tele2. Aktīvi piedalos arī Tele2 Latvija vadības komandas darbā, veicinot uzņēmuma kopējo mērķu sasniegšanu. Ja vēlies redzēt mazumtirdzniecības direktora ikdienu, tad piesakies ēnot šo pozīciju!

Minimālais vecums: 15

Vietu skaits: 3

Adrese: Dēļu iela 5

Telekomunikācijas inženieris

BalticSOC jeb Tele2 pakalpojumu vadības centra inženiera ikdiena ir neparedzama un izaicinājumu pilna! Tā ietver sevī iekārtu, sistēmu un servisu uzraudzību, lai nodrošinātu nepārtrauktu pakalpojumu pieejamību mūsu klientiem, lietojot mobilos sakarus. Ir brīži, kad ierastais ikdienas ritms strauji mainās, lai sniegtu tūlītēju atbalstu bojājumu novēršanai. Piesakies ēnot šo pozīciju!

Minimālais vecums: 15

Vietu skaits: 4

Adrese: Dēļu iela 5

B2B Vecākā telepārdošanas un apmācību speciāliste

Vai vēlies zināt ko ikdienā dara vadītāja "labā roka"? Piesakies, ja vēlies uzzināt, kā tiek veikta biznesa produktu pārdošana, organizēti komandas pasākumi, vadītas mācības un veicināta darbinieku izaugsme.

Minimālais vecums: 15

Vietu skaits: 2

Adrese: Tele2 birojs, Dēļu iela 5, Rīga

Digitālās komandas vadītāja / E-risinājumu projektu vadītāja

Vēlies redzēt kā notiek digitālo produktu plānošana, pašapkalpošanās portāla attīstība un klientu digitālās pieredzes uzlabošana Tele2? Nāc ēnot!

Minimālais vecums: 15

Vietu skaits: 1

Adrese: Dēļu iela 5

Digitālās attīstības vadītājs

Vēlies redzēt kā notiek digitālo produktu plānošana, pašapkalpošanās portāla attīstība un klientu digitālās pieredzes uzlabošana Tele2? Nāc ēnot!

Minimālais vecums: 15

Vietu skaits: 4

Adrese: Dēļu iela 5, Rīga

Tele2 mārketinga un Zelta Zivtiņas zīmola vadītājs

Uzzini kāda darba ikdiena ir Tele2 Mārketinga vadītājam un kā top idejas Zelta Zivtiņas reklāmas kampaņām un kāds ir ceļš no idejas līdz reklāmai TV ekrānos. Izmanto izdevību, lai uzzinātu vairāk par produkta konkurētspējas izvērtēšanu, cenas ieteikšanu, produkta, zīmola un reklāmas attīstību un vadību, atbilstoši klientu vajadzībām un Tele2 biznesa interesēm. Piesakies!

Minimālais vecums: 15

Vietu skaits: 4

Adrese: Dēļu iela 5, Rīga

Kvalitātes vadītājs

Kvalitātes vadītāja galvenais uzdevums ir klientu apmierinātība jeb augsts klientu novērtējums, kas darba ikdienā atspoguļojas kā klientu apmierinātības aptauju uzturēšana, darbs ar iegūtajiem aptaujas rezultātiem un komunikācijas novērtēšana starp darbinieku un klientu dažādos kanālos, piemēram, rakstiskā komunikācija, zvani. Lai klientu pieredze pie Tele2 būtu ar augstāko vērtējumu, kvalitātes vadītāja ikdiena ir cieši saistīta ar dažādu uzņēmumu iekšējo projektu un procesi izstrādi un pilnveidi, atbalstu darbiniekiem nodrošinot klientiem labāko pieredzi. Piesakies un nēc ēnot!

Minimālais vecums: 15

Vietu skaits: 3

Adrese: Rīga, Dēļu iela 5

Ekskursijas