Ēnu diena

Vērtējums:

Vērtējums:

UZŅĒMUMA DATI
Drogas AS
Dzirnavu iela 57
PAR UZŅĒMUMU
No viena veikala Rīgas centrā AS Drogas divdesmit piecu gadu laikā izveidojies par lielāko kosmētikas un sadzīves preču mazumtirdzniecības veikalu tīklu Baltijā ar 143 veikaliem Latvijā un Lietuvā. Uzņēmumā strādā vairāk kā 1 100 darbinieku.
NOZARE
Kosmētikas un tualetes piederumu mazumtirdzniecība specializētajos veikalos
PAPILDUS

Uzņēmuma vakances

Profesija
Uzņēmums
Reitings
Drogas AS

Veikala vadītājs

Vadīt un organizēt efektīvi veikala darbību. Organizēt veikala darbu, vadīt pārdošanas procesu. Veikt veikala un tā darbinieku ikdienas darba pārraudzību un kontroli. Veikt darbinieku atlasi un apmācību saskaņā ar amatu aprakstiem. Veikt darbam nepieciešamās informācijas apstrādi, atskaites ieskaitot.

Drogas AS

Veikala vadītājs

Vadīt un organizēt efektīvi veikala darbību. Organizēt veikala darbu, vadīt pārdošanas procesu. Veikt veikala un tā darbinieku ikdienas darba pārraudzību un kontroli. Veikt darbinieku atlasi un apmācību saskaņā ar amatu aprakstiem. Veikt darbam nepieciešamās informācijas apstrādi, atskaites ieskaitot.

Drogas AS

Iekšējās komunikācijas vadītājs

Iekšējās komunikācijas stratēģijas un plāna izstrāde. Aktivitāšu plānošana un organizēšana, lai nodrošinātu darbinieku informētību par norisēm uzņēmumā, veicinātu darbinieku apmierinātību un iesaisti. Pasākumu organizēšana, darbinieku avīzes veidošana, korporatīvās sociālās atbildības projektu izstrāde, sadarbība ar āgentūrām u.tml.

Drogas AS

Veikala vadītājs

Vadīt un organizēt efektīvi veikala darbību. Organizēt veikala darbu, vadīt pārdošanas procesu. Veikt veikala un tā darbinieku ikdienas darba pārraudzību un kontroli. Veikt darbinieku atlasi un apmācību saskaņā ar amatu aprakstiem. Veikt darbam nepieciešamās informācijas apstrādi, atskaites ieskaitot.

Drogas AS

Veikala vadītājs

Vadīt un organizēt efektīvi veikala darbību. Organizēt veikala darbu, vadīt pārdošanas procesu. Veikt veikala un tā darbinieku ikdienas darba pārraudzību un kontroli. Veikt darbinieku atlasi un apmācību saskaņā ar amatu aprakstiem. Veikt darbam nepieciešamās informācijas apstrādi, atskaites ieskaitot.

Drogas AS

Veikala vadītājs

Vadīt un organizēt efektīvi veikala darbību. Organizēt veikala darbu, vadīt pārdošanas procesu. Veikt veikala un tā darbinieku ikdienas darba pārraudzību un kontroli. Veikt darbinieku atlasi un apmācību saskaņā ar amatu aprakstiem. Veikt darbam nepieciešamās informācijas apstrādi, atskaites ieskaitot.

Drogas AS

Personāla attīstības speciālists

Rūpes par darbinieku apmācību uzņēmumā. Digitālo apmācību metožu ieviešana un uzraudzība, koordinējot vienlīdzīgas apmācības iespējas Drogas darbiniekiem visā Latvijā.Uzņēmuma darbinieku izaugsmes un karjeras attīstības uzņēmuma iekšienē veicināšana.Uzņēmuma iekšējo treneru komandas izveide un vadīšana. 

Drogas AS

Veikala vadītājs

Vadīt un organizēt efektīvi veikala darbību. Organizēt veikala darbu, vadīt pārdošanas procesu. Veikt veikala un tā darbinieku ikdienas darba pārraudzību un kontroli. Veikt darbinieku atlasi un apmācību saskaņā ar amatu aprakstiem. Veikt darbam nepieciešamās informācijas apstrādi, atskaites ieskaitot.

Drogas AS

E-komercijas vadītājs

Vadīt Drogas.lv e-veikalu, pārraugot efektīvu darbu dažādās pozīcijās:

- ar e-veikala darbību saistītie tehniskie uzdevumi;

- e-veikala satura atjaunošana:

- mārketinga aktivitātes, sadarbojoties ar mārketinga nodaļu un preču piegādātājiem;

- pārdošanas datu analīze un izmantošana, lai attīstītu pārdošanas rezultātus;

- u.c.

 

Drogas AS

Sabiedrisko attiecību speciālists

Sabiediedrisko attiecību speciālists Drogās uztur kontaktus ar plašsaziņas līdzekļiem un citiem informācijas dienestiem, organizē pasākumus un nepieciešamības gadījumā vada tos, sagatavo dažādus materiālus plašsaziņas līdzekļiem un interesentu grupām, nodrošina to publicitāti, sagatavo un publicē informāciju par Drogas aktivitātēm sociālajos tīklos, niedz informatīvus pārskatus un sagatavo prezentācijas.

Drogas AS

Mārketinga projektu vadītājs

Plānot, izstrādāt, organizēt, kontrolēt mārketinga projektus, sadarbībā ar uzņēmuma darbiniekiem, preču piegādātāju kompānijām un citiem sadarbības partneriem, atbilstoši uzņēmuma mārketinga stratēģijai un plānam, uzticēto darba uzdevumu robežās;

Veidot un uzturēt kontaktus, koordinēt attiecības ar mārketinga pakalpojumus piedāvājošiem uzņēmumiem.